Kroz primenu sistema KLJUČ U RUKE, NOVA DPI izlazi pred svako zainteresovano lice sa konkretnom ponudom koja definiše sve aspekte planiranja i izvođenja bilo kojeg objekta. Ponuda obuhvata kompletan cenovnik rada i materijala sa jasnim opisom svih operacija koje se izvode. Ukoliko klijent prihvati ponudu, pristupa se sklapanju ugovora i početku realizacije projekta.
Stručnim nadzorom su obuhvaćene sledeće aktivnosti:
Kontrola da li se građenje vrši prema odobrenju za izgradnju, odnosno prema glavnom projektu;
Proveravanje primene uslova i mera za zaštitu životne sredine i zaštitu susednih objekata,
instalacija, uređaja, postrojenja i opreme;
Kontrola usklađenosti građenja svih vrsta radova sa odobrenjem za izgradnju i glavnim projektom na osnovu koga se vrši građenje objekta i blagovremeno preduzimanje mera u slučaju odstupanja gradnje od glavnog projekta;
Saradnja sa projektantima radi obezbeđenja detalja tehnoloških i organizacionih rešenja za
izvođenje radova i rešavanje drugih pitanja koja se pojave u toku izvođenja radova;
Kontrola izrade generalnog dinamičkog plana izgradnje i praćenje njegovog izvršenja;
Koordinacija generalnog izvođača i kooperanata u svim fazama izvođenja radova;
Praćenje aktivnosti svih učesnika na bazi generalnog plana, radi obezbeđenja završetka planiranih
radova u zacrtanim rokovima;
Kontrola kvaliteta materijala, instalacija, uređaja, postrojenja i opreme koji se ugrađuju u
objekat;
Kontrola izmena i dopuna projektne dokumentacije;
Definisanje posebnih zahteva izvođačima za dokaz kvaliteta materijala i opreme;
Kontrola funkcionalnih ispitivanja instalacija i opreme;
Evidentiranje i verifikacija rezultata dokazivanja projektovanih parametara sistema;
Kontrola građevinske dokumetacije;
Kontrola privremenih i okoncanih situacija izvođača, overa istih sa kontrolom da su navedene
pozicije i količine radova stvarno urađene-ugradjene u objekat;
Učešće u tehničkom prijemu objekata, kontrola otklanjanja primedbi do konačnog prijema
objekta kao i primopredaji objekta Investitoru.
U Realizaciji upravljanja određenog projekata posebnu pažnju posvećujemo svim ključnim procesima koji su neophodni za realizaciju projekata a naročito na:
1. Proces pripreme svih faza projekta;
2. Procese koji se odnose na obim, vreme i troškove izvođenja projekta;
3. Procese koji se odnose na komunikaciju;
4. Procesi koji se odnose na rizike;
5. Procesi koji se odnose na nabavke.
Upravljanje izvođenjem radova jeste:
1. Organizacija Gradilišta;
2. Priprema Gradilišta;
3. Organizacija Obezbeđenja gradilišta;
4. Organizacija i postavljanje Tehničkog Nadzora;
5. Organizacija i postavljanje finansijskog Nadzora;
6. Usaglašavanje tehničke dokumentacije;
7. Puštanje sistema – projekta u rad;
8. Tehnički Prijem;
9. Upotrebna dozvola.
Upravljanje tehničke dokumentacije čini:
1. Kontrola ispravnosti tehničke dokumentacije;
2. Kontrola usaglašenosti sastavnih delova tehničke dokumentacije;
3. Određivanje rokova;
4. Vršenje dopune tehničke dokumentacije (ukoliko to odgovarajući upravni organ iziskuje);
5. Izrada projekta izvedenog stanja (ukoliko postoji odstupanje u izvođenju od glavnog projekta);
6. Predaja dokumentacije nadležnim institucijama.
Šta se dešava u pozadini